Gelincik06 Bebeğim bugün 3 aylık oldu, ellerini kullanmıyor hala,sizinkiler nasıl, gülüyor,aguluyor, etrafı inceliyor,forumda şimdi ellerini kullanır diyor da merak ettim😊
hosgeldinbebegim1 Gelincik06 4. aya doğru kullanmaya başladı ellerini. Oyun halısı varsa onun içine koyjn sallanan oyuncaklara uzanmaya çalışsın
Abf Gelincik06 3 ay 5 günlük, eline oyuncak vs verdiğim zaman 1-2saniye tutup bırakıyor, ama bazen görüyorum battaniyesini 2 eliyle sımsıkı tutup ağzına götürüyor. Çok açsa biberonuda iki eliyle tutuyor,
Biittercikolata Bende birkaç kişi de gördüm 3 aylik bebeği var biberonu kendisi tutuyor falannn 🤷♀️ Şaşırdım 2. Adayız biz bakalım diğer aylar da olacak mı🥰 bu arada agulamaya ne zaman basladi sizin ki 😇
Leylahanli Bebeğim 3 ay 8 günlük aguluyor gülüyor seslide gülmeye başladı. Elleri hep ağzında cuk cuk emiyor.