glytr- Mucizemm23 Allah şifa versin inşallah canım benim de bebeğim doğduktan sonra küstü yıyemedi ben hamileyken idrar yolu enfesıyınum vardı bebeğe de geçmiş yanı enfeksiyondan dolayı olabilir 5 gün hastane de halmıştı ben de taburcu olmuştum
Mucizemm23 glytr- Bende öyle bi sıkıntı yoktu canm ama. Pislik yutmuş olabilir dediler. Şuan iyiye gidiyor çok şükür kusması kesildi mama veriyorlardı. Artk süt götürüyoruz. 3 4 güne çıkacak inşallah.
Mucizemm23 Bu arada annelerim sutumu 2 saatte 1 makinayla sagdigim için uçları çok hassaslasti ve Sağarken açıyor. Yara yok. Nasl acısını azaltabilirim.
HamzaSiracveBen Mucizemm23 içini ferah tut kuzum aıkıntı yapma ki sütün sıkıntıya gırmesin eve gelince cok yorulcan anne ben sana bi kac gun izin verdim eve gelince göstercem ben sana dedi annesi 🤗🤗🤗❤️❤️