Merhaba güzel anneler. Ben daha buraya yeni üye oldum. Ilk postum olacak. Ben 23 nisan günü spinal sezeryanla doğum yaptım. Bebeğim şuan üç günlük doğduktan 15 16 saat sonra yeni doğan yoğun bakıma alındı gözetim için. Sebebi de kızım mama yedikten sonra yediklerini çıkarıyordu. Ağzından burnumdan geliyordu. Yarm saatte bir kustu sürekli. Kusarkende kızarıp tıkanıyordu.Hemsireler gozlem icin götürdü sonra yatis verdiler. Ben taburcu oldum. Bebeğim hastanede. Heran bisey olacak diye çok korkuyorum. Çünkü ben bebeğimi çok bekledim 9 senelik evliyim. Ilk bebeğim tedavi sayesinde oldu tüp bebek. Belki benle aynı durumu yaşayan annelerimiz vardr. Bana rahatlamam için bisey söylerler. Okuyan herkesden Allah razi olsun.