Psikolog Kizlar 4 aylik bebegim var ve simdiye kadar hep emzirdim ama yaklasik 1 aydir emzirirken bebegimi tuttugum kol bölgemde kizariklik ve kasinti var önerisi olan var mi veya aynisi basina gelen?
Denizsevim Psikolog terlediğinden mi oldu acaba? Eğer öyleyse başıyla kolu aranıza teri alacak birşey kullanabilirsiniz. Aklıma başka bir sebep gelmedi..