Kizlar uzun zamandir kullaniyoruz 2gundur geciriyor kucuk geldiginden mi? Aslnda tam oluyor ama 2gundur onden sirilsiklam buluyoruz suan o kadar sinirliyim ki kacc saat cocuk o halde kaldi bilmiyorum…sabaha karsi zor uyudu o zmndn beri islakmiydi …insallah hasta olmaz…sikayetvara yazacagim simdi 😐😐😐
Cocuk 2 yasina girecek hala gonlume gore bez bulamadim.babyme kullanmadm bi kullanan var mi?