Yaşına giricek 2 haftaya. Bu gece saat başı uyandı istisnasız hiç sekmeden ve hep bağırarak. 6 tane dişi var başka görünürde diş te yok diş olsa. Varmı sizlerde böyle durum. Zaten sürekli uyanan bi çocuk. Gündüz gayet iyi gece cocuga bsy oluyo anlamıyorum artık 😣😰