Nur_94 Varsa hangi marka mamayı hazırlayana ortalıgı yıkıyo valla suyun her zaman sıcak olması lazım bu böyle olmaz 😂
Omero21 Nur_94 ben e bebekten termos aldım belli sıcaklıktaki suyu koyuyorum içine mamasında kavanoza yanıma koyuyorum gece hemen hazırlayıp veriyorum ama stanley marka var biraz pahalı ama çok iyidir bir bakın
Mom727272 Nur_94 ben su sıcak olsun diye kullanıyorum, özellikle gece ve dışarı çıkarken E bebekten aldım termosu. Mamayı da koysam ne güzel olur diye bir yokladım buraları ama herkes yapılmıyor dedi 😆