Buss52 benim oğlumda 3240 doğmuştu bir ay sonra 4240olmuştu sarılık bar diye ben gece gündüz saat başı emzirdim sizde sık emizrin mamaya başlamayın emiş gücü daha az olduğu için yoruluyor sen doydu sanırsın o çekmeden çekme her ağladığında emzirdim ben