İkizlerim var küçük doğdukları için mama takviyesi yaptık 1.5-2 ay kadar o zaman zorla aldılar biberonu emzik hiç istemediler çeşit çeşit denedim tutmadılar bende zorlamadım. Ek gıdaya geçince aventin alıştıma bardağını aldım normal biberon gibi değil ucu ama onda da çok boğuldular e bebekten nuby marka pipetli suluk aldım onu kullanıyorlar 😊