Elifhakan12 5 aylık kızım var. Akşam 8 _8.30da uyur hep 6 da kalkar ne zaman geç kalkmaya başlıycak çok yoruldum uykusuzluktan
Balkizlarim Elifhakan12 akşamda güzel yatıyor bebişin benim kızda en geç 8,30 yatıp 7 de ayakta 16 aylık 😘 bidaha karnını doyurup yanına yatır öyle uyumuyor mu acaba 🌸
Twinmomdd Elifhakan12 Biz gündüz uykusuna devam ettiğimiz için erken kalkıyorlar. Gündüz uykusunu bırakan arkadaşlarımın 2-2.5 yaşındaki cocukları 09:00 gibi kalkıyorlarmış
Elifhakan12 Merveberk bnmki çok farklı uyumak istemiyor.. Sallıyorum gözlerini ovuşturuyor uyumuyor bi türlü
ikizbabymom Saripapatyammm 12 ay olmasada çok uzun süre 5 5.30da kalktılar gece yarım saatte bir kışın ne güzel 8 8.30da kalkıyolardı şimdi yine 6da kalkmaya başladılar 19 aylıklar😭
Elifhakan12 Pasaannesiiii bnde uyumak istediğimde kızım odaya girdiğimi hıssediyor mu ne hemen kalkıyor emziriyorum tekrar yatması bnde uyku kaçıyor
Saripapatyammm Elifhakan12 Alıştım erken kalkmak sinir yapmiyor :) 5 de kalkarken 8 bucukda yatiyordu hemen uyuyodum. Simdi 10da yatiyor yine hemen yatiyorum :) Amin cumlemize 🌸