NaimeYilmaz dyson aminal serisini kullanıyorum ve memnunum. Alerjik astımım var benim de bu sebeple makina önemli benim için . Ayrıca doğumdan önce dyson v8 dikey süpürge de aldım. Elim ayağım oldu sanırım bebek emeklerken sürekli onu kullanacağım. İkisini de öneririm