Bebeğinde alerji olup memeyi eskisi gibi emmeme durumu olan var mı? İnek sütü alerjisi ve reflüsü var.her zaman bir emmek istememe sorunu oldu bu zamana kadar.bugün 4 aylık oldu. 3 aylıkken az emıyordu 3-4 dakıka en fazla.boyle emdıgı ıcn doktora goturdk Gayet ıyı kılo almıstı.Sonra 1 hafta memede uyumaya basladı. Daha uuzn süre emdi. Kuzu etini açalım dedi doktorumuz. Kkı haftadır ara ara kuzu eti yıyorum.ıkı kere yedım bır sıkıntı olmadı. Ama en son yedıkten sonra bebegım bır kac gundur memeyı hıc emmek ıstemıyor.bır tane c ekıyor bırakıyo. Tekrar tekrar denıyor bırakıyor:uykudan uyanır uyanmaz emzırebılıyorum sadece. Bır de gecelerı. Alerjısı olup da alerjık besın yemesı sonucu meme reddi yasayan var mı?