Smsnannesi Daha önce de post açmıştım bebeğim kolik süreklş ağlıyor tek başıma bakıyorum çok zor çoğu zaman aç bitiriyorum günü . Emzik tutturmak istiyorum nasıl tutturabilirim bu arada bebeğim 1 buçuk aylık
Naciyedinc Smsnannesi ben 3 aylıkken tutturabildim başlarda tutmadı hep öğürdü. Birsürü emzik var evde her cinsten her markadan ama tutmadı. En sonunda eczaneden wee baby aldım onu tuttu. Baya çabaladım bir hafta sonunda başarabildim. Genellikle uykuya geçişlerde verdim böyle böyle alıştı
Zeyzeyyyyy Smsnannesi bende o civarda tutturdum zor oluyo yoksa şekerli suya batırıp denedim bi seferlik sonra attı ikinci denedim bşdaha atmadı