Nergiss Kiymet 5 ayda vermeye başladım doğuda yaşıyorum ilk bahar mevsimine denk deldi ve sıcaklığı 30 derecenin üzerinde olduğu için vermeye başladım
Guzelkizimbenim Kiymet doğduğundan beri veriyorum ama 6.ayda biberon tuttu o zamandan beri düzenli veriyorum
Ervanurumm Aya geçerken hastalandı kızım iki tane şurup içiyordu o yüzden çok az miktarda verdim içi yanıyordu meme emmekte istemiyordu. Şuan hergun bir iki çay kaşığı iciriyorum.
Eymntuba Kiymet anne sütü yetersiz olunca mamaya 4. Ayda basladı o zaman her beslenme dnrası 1ya da 2 çay kaşığı verdim Dr dedi. Ama 6. Aydan sonra tam anlamıyla verdm
leynanin_pembemantosuu Kiymet doğduğundan itibaren her gün 1 çay kaşıığı su veriyordum ay olarak. Büyüdükçe miktarını arttırdım
Mom727272 Kiymet 5 buçuk aylık, biberonla veriyorum. Çocuk deli gibi hareketli bağırıyor konuşuyor, o yüzden verilmeli bana göre. Su ihtiyacını karşılamak dışında anlık da ihtiyaç sonuçta.
xrtalafx Kiymet Her annenin kendi tercih i özelikle ben doğdugundan beri verıyorum kızım 8 aylık şuan her mamadan her ek gıdadan sonra mutlaka su verıyorum