Kızım 5.ayına giricek 5 gün sonra geceleri 2 saatte hatta 1,5 saatte kalkıyor uykusuzluktan gözlerime kan oturdu artık atak takvimine baktığımda huzursuz geçecek yazıyor tam da öyle oluyor acaba bu atak bitince bizim uykularımızda düzelirmi😭 birde sabahın 6.30 kalkıyor bugün beni şaşırtıp 5.30 da kalktı ve hala sallıyorum napçam bilmiyorum