Gokce1504 ah canim..Sakin olmaya calis olur mu.Genelde bebekler hep boyle.Benim kizimda oyleydi gerci suan 2 bucuk ayligiz zaman nasil gecti anlamadim.Hala ara ara durmaz.Uyumazda 😶Bir derdi var belliki.Yavrum yaa kiyamam.O da istermi boyle yapmayi.Anne sutumu aliyor bir tek.Belki doymuyor olabilir.Benim bebegimde oyleydi megerse doymuyormus.Mama verdik sustu uyudu.Yada gazi vardir.Bebekler gazi cikarir ama yenisi olusur hemen.Yada huzursuzlandiginda aglarlar.Bebeklerin esref saati dedikleri bir zaman olurmus.O saatlerde susmazlarmis.Ilk once bu durumun gececegine inan.Ten tene temas yapin.Banyo yaptirin.Baskada cozum yok gibi.Biz 10 gunlukken gaz damlasina basladik.Bi doktor kontrolune gittiginizde bir sorun doktorunuza.