Geceleri şu şekildeyiz;
Yarım saat uyuyor sonra 1.5 bazen 2 saat uyumamak için direniyor dalamıyor. Bu döngü sabaha kadar devam ediyor. Toplasanız 3 saat uyumuyor.
Uykusuzluktan bir yere yığılmama az kaldi.
Bu düzen için önerilen bir durum varmı acaba yaptığınız bir yöntem vs. ?
Bu 21. 25. Dakika dürtme olayını yaptım defalarca ama benimki ufak bir dokunmada bile gözleri tamamen açıyor.
Gündüzleride 4 uyku yapıyor Yarım saatten toplam 2 saat.
Bir yerde hata mı yapıyorum.
Kalıcı olsun istemiyorum aslında bu düzen.