05ay05az20e1sra14na9di3r27 Kızlar mesela göbek çalışıyorum ama göbek bölgesi yanıyor falan diyolar o yanmayı hissetmiyorum niye acaba ya
05ay05az20e1sra14na9di3r27 MTZ-61 evet alt karin çalışıyorum zorlandım baya ama sanki çok zorlayınca ağrıyan bir ağrı oluşuyor ama o tabir edilen cayır cayır yanmayı hissedemiyorum
Synmannesi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Ben de bir ara Leslie yapıyordum ısınma hareketinden sonra başladı bende cnaım bir dene
egeninanns 05ay05az20e1sra14na9di3r27 kaslar zayıfladığı için olabilir . Çünkü çok baştan savma bile yapsanız o yanma hissediliyor
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Synmannesi ben direkt 4 hareketlik alt karınla başladım hiç yanma yok yani
05ay05az20e1sra14na9di3r27 egeninanns Ben hiç hissedemedim mesela ağır bişey taşırsın kolun kopacak gibi olur ya karnımın üstü ve kalcalarim öyle ağrıdi
Synmannesi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 canım ısınma hareketi yapmadan spor yapmak hem çok zararlı yap dediğimi