Asyam140820 Kızlar 9 ay önce normal dogum yaptım ama o gün bugündür bel agrım hiç gitmedi 2 dk yere egik dursam dogrulmakta zorlanıyorum kızımı banyo yaparken bile çok zorluyor aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan var mı hasteneye gitmeyi düşünüyorum
Bircezara Asyam140820 normal doğum yapıp böyle ağrı çekeni ilk defa duyuyorum ben sezaryen oldum hiç ağrım olmamıştı herkes belden yapılan iğnenin ağrı yaptığını söylerdi ama sonradan sonradan iğnenin yapıldığı yeri hissetmeye başladım belim ağrıyor ayakta çok duramıyorum bebeği kanguruyla taşıyınca feleğim şaşıyor ikinci bebeği düşünmeye korkar oldum
AseLBebek26 Asyam140820 aynı Durumdayım iki ay oldu doğum yapali kanguru falan zulüm oluyor doktora gideceğim bende
serenittyyy Asyam140820 bende 9 ay önce doğum yaptım belim ağrıyor kuyruk sokumumda batma var gidemedim de doktora😔
Cnksncnsu Asyam140820 bende öyle 6 ay oldu doğum yapalı suni sancıdan sonda epidural oldum açılmam durdu kalp atışı yavaşlayınca hemen sezeryana aldılar. O gün bugündür geceleri uyku haram oldu ne sağa dönebiliyorum ne sola kopacak sanki belim öyle bir ağrı ben daha yaşamadım dicem ama şuan yaşıyorum gerçekten bu nasıl ne zaman geçer Allah bilir gerçekten tabi
Limoncicegi11 Canım ben de 5 ay önce doğum yaptım bende de aşırı şekilde bel ağrısı var ama bir türlü düzelmedi ayakta bile duramıyorum bende en yakın zamanda doktora gitmeyi düşünüyorum
Efemm Limoncicegi11 eskilerin sözü olcak normal dogururken belde acılma oluyormuş ondan olabilir o agrı canım ıkınmaktan eskiker bişey yaparlarmış da aklıma gelmedi şimdi gecmiş olsun anaanne babanne varsa sorun annenize de duymuşlarmı hiç
Limoncicegi11 Efemm evet gerçekten doğru canım belde açılma olabiliyormuş felaket bel ve sırt ağrısı çekiyorum inşallah bel fıtığı olmamışımdır
durucinar 4sene önce kızımda spinal oldum ara ara ağrıdı hep cokda zorlamadi 3ay önce oğlumdada spinal oldum ama atılırken sancı çekiyordum bı yandan kipirdadim ogün bugündür kıvranıyorum ağrıdan acıdan 😢
Amine20 Asyam140820 5 ay önce normal doğum yaptım Sancı hep belimden gelmişti Hiç bir iğne vs istemedim tamamen doğal doğurdum kızımı ve belim o gün ortadan ikiye ayrıldı sandım O gün bu gündür hala çekiyorum hiç geçmedi hatta şuan bile acı çekiyorum Hele bir de kanguruyu takınca üstüne bir de boyun ve omuz ağrısı ekleniyor 😢
Asyam140820 Tek degilmişim bel agrısı dik durma mı bile etkiliyor omuz agrısı sa çabası kütür kütür omuzlarım pandemi hastaneye gitmeye korkar oldum çaresini bulan yazsın kızlar mutlaka