Başlıktanda anlaşılacağı üzere o kadar moralim bozuk ki, kaç defadır bunu yapıyorum gece uyanınca bebeğime kaç kere bağırdım. Normalde asla kızmam ama gece uykusuzluğun da etkisiyle çocuğa bildiğiniz bağırdım. Kendiimi nasıl kötü anne hissediyorum anlatamam! Eşimde sinirlendi bana zaten, annem babam bizdeydi onlarda söylendi. Gerizekalı gibi uyurken saçımla uyumayı öğrettiğim çocuğa uyku sersemi saçımı çekiyor diye sinirlendim. O kadar kitap okuyorum psikolojisi şöyle iyi böyle iyi olsun diye geldim kendi kendime çocuğuma eziyet ettim resmen.