basaktpe12 Arassezin benim oğlum da 30günlük iken ishal oldu karnı ağrıyordu karnını sıcak tutmak lazım dedi doktor alıp ateş gibi bez koyulmaz tabi ama hafif petekle ısınmış bez koyulunca bebeğim rahatladı