Nazli35 gecmiş olsun canım alakasız olucak ama oglum da 20 gun oncesi burnu akmaya başladı sonra kesildi kendi kendine doktora götürdüm bişey yok dedı vede arada bahceye cıkarıyorum dikkatımı bişey cekti dısarı cıkınca burnunu kaşıyor burnu akıyor ewe gelincede o dewam edıyor o gunluk sonra gecıyor dısarı cıkmadıgımız sürece sorunumuz yok acaba alerjisimi var dedım ewde veya dısarda olma arasında fark varmıdır