Mlk_nrsl benim de bebeğimin kilosu iyiyken mama verelim demişti Allah kahtrtsin o doktoru o yüzden meme süreden çaldı mama ve oğlum ret etti sütüm azaldı zor söndürdüm ama hep mamaya bağımlı kaldık 10 ayda da bıraktı zaten. Yani kilosu iyi bebeğinizin, iyi almış 2 ayda daha ne olsun şimdi düştün var ama terbiye olacak her mama verirsin emzirmeden çalacak bir bakmışsın süt azalmış. O yüzden bol bol eözir bence. Bir de Facebook emzirme akademisine kayıt ol oradan çok bilgilenmiştim ben