Merhaba anneler üç buçuk aylık oğlum var geceleri gaz sancısına uyanıyor. Ne güzel bir ara geçmişti yine başladı. Gazı olmasa rahat dört saat uyutacak ama yavrum çok acı çekiyor. Masaj duş sab simplex her şeyi yapıyoruz probiyotik damla dahil. Ama o gaz sancısı tam uyurken ya da uykusunun tam ortasında geliveriyor. Gripe water kullanan var mı fayda gördünüz mü? Doktorumuza soracağım da burada kullanan anneler varsa fikir almak istedim.