annemmm11111 Kızlar bebeğim şuan 7 aylık puseti d sadece her ay sağlık ocağına gittiğimizde kullandık yerim de yok satıyorum 200₺ İlgilenenler olursa beklerim
OncedenGurme annemmm11111 merhaba ☀️ il etiketi eklemek için soruyorum hangi il ? ☺️ Bir de elinizdeki mevcut ürünün görselini ekler misiniz? 😊 https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.