Arkadaşlar benim doğumdan sonra göbeğim baya kaldı evet dikkat etmiyorum yememe içmeme ama benim alt karın değilde karnımın üstü mide tarafım çok şiş sanki baya sert birde neden öle anlamadım doğumdan öncede öyleydi ama bu kadar deil Ramazan’dan sonra dahiliyeye gideceğim daha sonrada diyetisyen yolları gözüktü bana malesef benim sorum doğumdan sonra benim gibi olan varmı varsa ne gibi çözüm aradınız 😞