Hanımlar eşimi 3 aylığına ücretsiz izne çıkarmışlardi sonra bu 2 ay daha uzatıldı şuan mayısın 17si iş başı görünüyor gel gelelim ki gene uzatma olursa ne yapicaz bilmiyorm işçiyi yıldırma olayı resmen bu tazminatimizin yanmasını da istemiyoruz bilgisi olan var mı acaba işçinin hak talebi var mı yazar mısınız rica etsem