Littlemomm Kızlar çok sayıda dişlerinde çürük kırık dolgu vs olanlar bilir. Şimdi bende de var çok sayıda kırık çürük vs 20 milik dişim de çıkıyor sıkıştırıyor rahatsız ediyor dişlerimi rahatlatmak için ne yapabilirim evde sizler neler yaptınız?
Yamanikko Littlemomm listerine ağız gargarasıda kısa süreli rahatlama sağlıyor❤️ Birde karanfil koyabilirsiniz emzirdiğiniz için ilaç söylemiyorum❤️🌸
Organikumos Littlemomm zeytinyağında karanfil bekletiyorlar bir gece onu sürüyorlar diş etlerine çiğnemekten daha iyi geliyormuş 🤷🏻♀️ Çok geçmiş olsun kuzum doğum sonrası diş sıkıntıları hep misli misli artıyor alt yapıda sağlam olmayınca şekil a ben 🤦🏻♀️
Emir123ali egeninanns aynen bu arkadaşın dediği gibi ve diş sağlığı içinde çok faydalı Littlemomm tavsiye ederim 20 dişlerinizide çektirin ilerde daha kötü oluyor
Littlemomm Yamanikko canım benim çok teşekkür ederim deneyeceğim hemen evet malesef emzırdıgım için ilaç kullanamam ❤❤🥰🥰
Littlemomm Organikumos teşekkür ederim canım hemen deneyim aynen kuzum valla bende öyle alt yapı berbat birde üstüne 2 doğum emzirme gelince dişler berbat oldu 🤦♀️ Allah razı olsun canım benim
Larisa Iki hafta once iki dişimi birer hafta arayla cektirdim. Simdi bir tane normal dolgu bitanede kanal denenecek olmadi cekilecek dislerini fircalayan ve listerine gargara kullanan biriyim ama malesef hamilelikte dislerim iyce öldü😪
Aycan5454 Littlemomm bana sezeryandan sonra vermişti doktorum içebilirsin demişti dişçi de içebilirsin dedi