Kızlar 7 aylık bebekte ek gıda veriyorum ama bi öğün sebze çorba veriyorum bi öğün bazen yoğurt meyve püresi veriyorum yani toplam 3 öğün falan bide biz ne yersek ona veriyorum arada sizce iyimi böyle bundan sonra nasıl devam edicem yardım edermisinizz