NurAaa İyi Akşamlar herkese Oğlum 1 yaşına girdiğinde pandeminin başıydı hastaneye götürmeye korkmuştum o yüzden 1 ve 1.5 yaş aşılarını yaptıramamıştım. Şimdi 2 yaşına geldi 2 yaş aşısı ve geçmiş aşılarını yaptırtsam sakıncası olur mu sizce?
Mom8732 NurAaa aile hekiminize danışabilirsiniz aşı takibini sağlık ocağı yapıyor internetten de aşı çizelgelerine bakabilirsiniz geç değilse yaparlar zaten. Ki burda arayıp çağırıyorlar aşı için günü geldi zamanı geçiyor gibi