sevilayaseeel Kızlar emziren anne olup kan veren oldumu aranızda bebeğim 20aylık kan vermek istiyorum ama bi yandanda bilemedim bazı sayfalar olabilir demiş bazıları veremez demiş ?
Organikumos sevilayaseeel verilir neden verilmesin ki özellikle emzirme döneminde değerlere baktırmak gerekiyor zaten.
gizemylmz sevilayaseeel bende Kızılay standında vermek istedim doğumdan sonra en az 1 yıl geçmesi lazım dedi doktor bizde 7 buçuk aylığız ama siz verebilirsiniz
hunilimomm sevilayaseeel kan vermek derken değerlere mi baktırmak istiyorsunuz yoksa Kızılay’a bağış mi yapmak istiyorsunuz cunki ikisi farklı oluyor değerle bakmak icin veriliyor ama Kızılay icin şartlar gerekiyor
sevilayaseeel hunilimomm haklısınız orayı belirtmemişim Kan bağışı yapmayı çok istiyorum ama bi yandanda bebeğimi bırakabileceğim kimsem yok eşim çalışıyor sanırım eşim olmadan gitmemem gerekiyor 🙃
elifiii sevilayaseeel eger emzirirken beslenmenize ve demir gibi kanı etkileyecek takviyeler kullandıysanız verebilirsiniz elbette . Kan bagıscısı olmak cok güzel bir duygu. dogumdan 1 yıl sonrası verebiliyor diye biliyorum
hunilimomm sevilayaseeel bağış yapmak icin belli bi sure gerekiyor yanlış bilmiyorsam en az 1 yıl geçmesi gerekiyor doğumun üstünden ondan bile pek almıyorlar ben vermek istedim zor bulunan bi kan grubum var emzirdigim icin riske atmadılar
Dn123 sevilayaseeel kan vermek iyidir ben veriyorum neredeyse her ay troitler icin . Kan vermenin vücuda faydası var
Dn123 sevilayaseeel yo neden olsun sizden unite unite kan almıyorlar sonuçta kan alınırken tüpe bakmayın belki kan tutar o kadar. Ben evde kendim alıyorum hatta