NagehAsaf Ben bu işle çok fena kafayı bozmuştum. Çünkü normal değildi resmen hamileliğimde ki gibi tekmeler hissediyordum. Hatta kaymalarını felan. Koruyuculuğu yüksek bir hapta kullanıyorum ğstelik. Sürekli kan ver doktora git hiçbişe yok. Kadın doğum uzmanım bile gelme artık demişti :) çok takıntı yaptığım için detaylı ultrasonlar mrlar bile çekildim. Bağırsak dönüm noktasında gaz birikimi çıkmıştı o yüzden oluyor dendi.