Cicekimftm Ebrarsare benim kızım geçen yil 6 aylıktı,ek gıdaya başlamıştım tuttum. Bır sıkıntı olmadı. Sahur iftar arası 3 litre su için. İncir vb süt yapıcı şeyler yiyin sahurda süt için,bir şey olmaz insallah
Bebegim_28 Ebrarsare 5.5 aylık kızım, adet dönemi 6 gün hariç hepsinş tuttum çok şükür azalma olmadı iftarda sahurda bol bol suyunu tüket bişey olmaz inşallah. Tabi her insan farklıdır 1 2 gün dene seni de sarsmayacaksa öyle devam et derim
Ebrarsare Bebegim_28 sağolasın canım ben de öyle yapacağım. Bir tek şu konusunda zorlanırim diye düşünüyorum çünkü normalde suyu çok içen biriyim emzirirken hemen su içmek istiyorum ama rabbim sabrını verir inşallah 🥰😊
Bebegim_28 Ebrarsare inanır mısın herkes çok şaşırdı bebeğin küçük emzirme zorlanırsın falan dediler (şekerim düşer diye) her zaman ki dönemden daha kolay tuttum ve sütümde azalma olmadı çok şükür. Rabbim oruç tutuyorum diye bebeğimin rızkını azaltma diye düşünüyorum 🤭🤭
iyikianneyim61 Ebrarsare azalma oluyor malesef gecen sene kizim 4 aylıktı ben soyle yaptım 2 gun tuttum 1 gun tutmadim ve 15 gun tuttum toplamda dedim bunada sukur hic tutmamaktan iyidir dedim
minderbob Ebrarsare ben bebeğim 2 aylıkken hamileliğimde tutamadığım 30 orucumu tuttum. Haftaiçi tutup haftasonu ara verdim 30 orucu 6 haftada bitirdim. Sütüm yetiyordu bebeğim küçüktü ondan tutmak istedim. Bi de bu Ramazan geliyor kalmasın diye acele ettim kışın kısa vakitte tuttum hiç sıkıntı olmadı. Şimdi bebeğim 6 aylık yine tutuyorum. İftarda ve sahurda süt artırıcı çay içiyorum yetiyor. Siz de bi deneyin sıkıntı olmuyorsa tutun kalmasın borcunuz
Ebrarsare minderbob masallah canım çok iyi yapmışsın valla böyle duyunca insana enerji geliyor valla keşke ben de oyle yapsaydım ddim şu an
Ebrarsare Bebegim_28 aynen canım rızkı veren Allah elhamdülillah aç birakmaz ben de bu mantiktaym inşallah bir sıkıntı olmaz da tutabilirim orucumu 😊😊🙏🏻
Ayferol0 Ebrarsare 4 ay 6 günlük bebeğim var meme+mama şeklinde besleniyor ilk günden beri tutuyorum bende korkuyordum acaba azalma olur mu diye ama aksine sütüm arttı bile fazlasıyla yetiyor şükür Allah rızkını veriyor önemli olan niyet bence