Emir_Eliz İyi akşamlar bayanlar bebeğim 5.5 aylık ve gözü çapaklanıyor son 1 haftadır aile hekimine götürdük üşütmüş dedi ama değişen birşey olmadı hala çocuğumun gözü aynı yarın doktora tekrar götürecem gözü için ama çocuk doktoruna mı yoksa göz doktoruna mı götüreyim bilemedim. Bilen varsa yardım edebilirmi.
Ylmzkbra06 Emir_Eliz benim bebeğimde de olmuştu, göz doktoruna gitmeniz gerekiyo. Damla vermisti bize