[silindi] Iyi geceler kizkar bebeğim 9 aylık yürüteç veya yerdeyken birini gordüğü an heycanlanip kaçıyo sizinkilerde de aynısı var mı
Mircan [silindi] bence çok normal benim ki de 9 aylık bazen geldim geldim diyince emekleyip kaçıyor ama tabi ben öğrettim ona o şekilde sizden kaciyorsa belki oyun istiyordur bı deneseniz oynamayi
Evooiboo [silindi] kaçmaz mı kaçmaya geçiyor dönüp arkasına bakıyor kovalıyomuyum diye hedef de her zaman duşa kabin 😂