Merhaba sevgili anneler ❤️
20 aylık güzel bir kız annesiyim hala emzirmeye devam ediyorum. Bir göğsümü veriyorum diğerini pek emmediği icin süt içinde kaldıkça tadı değişti ama hala elimle sıkınca süt geliyordu. Bugun sabah ve az önce elimle sıkınca kan geldiğini gördüm. Doktora gidicem ama şimdi burda sizinle paylaşmak istedim böyle bir durumla karşılaşan oldu mu. İnternette göğüs kanseri belirtisi olabilir diyor. Tabiki rabbim ne demişse o olur, dermansız dert vermesin yeter ki ❤️ Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim. Bilgisi olmayanlarda nokta dahi bir yorum yaparsa cok sevinirim post yukarda kalsın 🙏🏻