Hllakca biz tam 4 ay boyunca çektik bu problemi,günde en az ¾ kere kusuyordu. Doktor reflü nedeniyle kustugunu bunun normal olduğunu ilerleyen dönemlerde azalacağını söyledi ki öyle de oldu. Merak etmeyin eğer kanlı yada aşırı fışkırarak kusmuyorsa normal. Doktorumuz bize emzirdikten yada besledikten hemen sonra yatırmamızı dik şekilde en az 15 dk tutmamızı ve mutlaka gazını çıkarmamızı söylemişti. Hoplayıp zıplatmayın yani sizde. Ben o kadar korkuyordum ki kusmugu bogazında kalacak diye uyuyamıyordum.