Kokumun iyice sindiği tişörtümü koyuyordum ben üstüne. Kokuyu alınca uyuyordu. Hatta temizlik sonrası tişörtümü koymuştum bir kere, battaniye üstüne tişört. Rahatsız olur demiştim kokudan ama aralıksız 2 saat uyumuştu gündüz. Eşinle de evi ısıtıp çıplak ten teması öneririm. Doğduğundan beri kucak kucağalar babasıyla, hatta doğduğu gün babasından bana gelirken ağlamıştı sıcacık kucaktan ayrılıyor diye. Büyük rahatlık ve onların da aralarındaki bağ güçleniyor. Tavsiye ederim.