efuchan nilimmm perşembe dişime kemik kondu hiç bir zararı yok dedi doktor eser miktarda kana karışıyor kaldı ki doğumu spinalle epiduralle yaptırıyoruz bunlar da lokal anestezi bunlardan hemen sonra emzirmede sorun olmadığına göre sıkıntı yok dedi
nilimmm Tamamdır teşekkür ediyorum. Muayenem yarın doktorumla henüz konuşamadım Merak ettiğim için yazdım.
nilimmm Bugün doktorumla görüştüm bir gün emzirmemi söyledi anesteziden sonra. Bu durumu yaşayan oldu mu. Bir gün bebeğim dayanabilir mi? Ben buna üzülüyorum açıkcası. Bilgisi olan var mi ? O bir gün nasıl geçecek benim için 😔