GamzeSB İyi Aksamlar arkadaslar, benim bebeğim 3.5 aylik da siz bebeginize ilk ne aldınız ? Bu ay el kaslarinin gelismesi ve dikkat cekme ayiymis da bana yardimci olir musunuz acaba resim oneri her seye acigim 🤗
Mom077 GamzeSB çıngırak çilek diş kaşıyıcı turuncu bi renkti sürekli onunla oynardı elinde tutardı ayy özledim o günlerini😊
Mom078 GamzeSB Ooo bayıldı o kadar bayıldı ki hep ağzındaydı 😁 dokun hissetli ses çıkaranlar var tavsiye ederim canım
Naciyedinc GamzeSB hepsini ablam ve ben ördük, amigurimi çoğu 🙈 bi kaç tanede oyuncakcıdan almıştım ama sevmedi 😂
GamzeSB Mom077 ben de sanirim cingirak dis kasiyici ve kitap bakicam tesekkur ederim onerileriniz icin 🤗
Synmannesi Fulyaalinmina Canım bimden almış eşim istersen internet sitesine bak mavi böyle çok güzel ne küçük ne büyük gayet kullanışlı bir şey bayada sağlam önüne koyuyorum onu izliyor