sevdanurrrrr Kızımın kıyafetlerinde çıkmayan yemek lekeleri oluyor sizinde öylemi varmı yada önerebileceğiniz birsey dalin doz deterjan kullanıyorum yüksek ayardada yıkıyorum ama çikmiyor😏
Yenidenanne sevdanurrrrr bulasik deterjani döküyorum yikamadan önce lekeye beyazlara domestos döküp yikatiyorum sonra o koku çıksın diye tekrar yikatiyorum
Btl-89 sevdanurrrrr valla çamaşır suyu beyazlarda kullanıyorum önce sıcak suda bekletiyorum çamaşır suyunda sonra iyice durulayıp atıyorum makineye. Kızım mama yediği için ve kustuğu İçin ağız bezleri yaklaşıklar çok kokuyo mecbur böyle yapıyorum.
Yenidenanne sevdanurrrrr deterjan dök veya döküldüğünde içine islemeden yıka citile bulaşık deterjanıyla yine
DunyaHusna07 Biobelinda diye bir ürün var trendyoldan aldım ilk bir fenomende görmüştüm ama gerçekten süper bişey denemenizi tavsiye ederim leke bir kapak döküp üzerine sıcak su dokuyorsunuz yarım saat bekletip yıkayın mükemmel sonuç 😍
Organikumos sevdanurrrrr green clean leke çıkarıcı kullanıyorum direk lekeye uygulayınca söküp atıyor.
Mlsldy sevdanurrrrr lekeyi önce beyaz sabunla çitliyorum sonra lekeli çamaşıra kosla vanish döküp suda bekletip yıkıyorum. Şimdiye kadar kaka lekesi, meyve lekesi vs hepsi çıktı. Beyazlara ekstra çamaşır suyu yapıp 60 derecede yıkıyorum.
Fatmanurr sevdanurrrrr estagfurullah ne kusuru 😁 lekelerde bire bir sıkıp atıyorum makineye bazen sepette o şekilde bekliyor makine çalışacağı güne kadar yıkayınca hiç leke kalmıyor 🙃