Senemmm11 Biz de ancak o iki ilaçla iyileştirebildik.. Ne yaptimsa düzelmemişti, yayildi da yayildi yavrumun her yerine geberesi.. Kaka yapinca ilik suyla lavaboda guzelce yikiyorum.. Kurutup 2 3 dk havalandirmadan nohut kadar o iki merhemden sürüyordum sabah akşam iyileşti elhamdulillah.. günün diger saatlerinde sadece hamazinc krem.. trosyd degil..