36 günlük bebişim ama 3. Haftadan sonra uykuyu tamamen unuttuk kesinlikle uyumuyor emiyor bazen emerken bile ağlıyor, altını değiştiriyorum çok gaz problemi yaşıyoruz bebek yağı ile masajlar yaptırıyorum gaz çıkıyor kucagımda pışpışlıyorum ama sürekli ona rağmen aglıyor en fazla 1 saat uyuyor aç olmamasına alto temiz olmasına rağmen ağlayarak uyanıyor bio gia gaz damlasını da kullanıyorum artık tükendim durduramıyorum sürekli ağlıyor benim gibi olanlar ne yapıyorsunuz