Mom079 ya bence çok yalnız kaldılar ben ona bağlıyorum cidden Doğumdan sonra uzunca bir süre kimse evime gelmedi ev çok sessizdi ikimizdik öyle olunca kızım baya etkilendi bende bir yaşa girdi eşyalarımı toplayıp eşimin köyüne bir süreligine taşındım açıkcası , mis gibi doğa yeşillik park vs şimdi biraz biraz açılıyor gibi diger türlü daha da içimize kapanacaktık yojsa ben ona bağlıyorum açıkcası