Duygudemiralp Arkadaşlar merhaba,emzirirken hangi antidepresanları kullanıyorsun,her gittiğim doktor geri çeviriyor ancak panik ataklarla baş edemiyorum artık
Pinarice Lustral vermişti 50 mg bana ama yan etki yaptı şuan secita 5 mg kullanıyorum psikiyatri uzmanı verdi bebeğim 8 aylık sadece geceleri emiyo süte az geçiyomuş ben ilacı sabah içiyorum gece bebeğim emene kadar etkisi en aza düşüyo diye bu şekilde kullanıyorum doktorumun onayıyla çünkü başka türlü iyileşemedim