Alpiskomm Kızlar 8gunum geçti . 2. Ve 5. Günlerde idrar testi yaptım negatif hala olmadım başına gelen varmıı
Mariposa Alpiskomm gebe olmak mi istiyorsun neye üzüldün anlamadım ki. 🙄 gebe değilsen adet gecikmeleri olması da normal. Bu zamana kadar Günü gününe oluyorduysan bi kadın doğuma görün
kullanici_adi_yok Alpiskomm ben 10 gün geciktim geçenlerde ayni test yaptım bi sey çıkmadı korktum yine de saglik ocağına gittim kan verdim onda da çıkmayınca oyle rahatladım.Emzirme döneminde oluyor gecikmeler.
Biscolataerkegim Alpiskomm Bir defa başıma geldi 12 gün olmamıştım zaten iki tane test yapmışsın stresten falandır olmama sebebin
Ultraslan40 Stres ve mevsimsel de gecikme olmuştur. Eğer hamilelik şüphen varsa geç döllenme dedikleri olay da olmuş olabilir. Yani biraz geç öğrenebilirsiniz var ise.
tombikdonerkankasiiskender Alpiskomm kesin sonuç kandan alırsın beta hcg hormonu en son idrara düşüyo çünkü bebek varsa geç döllenme falansa idrar da çıkmıyodur belki
Sulegorkem Alpiskomm bunda 4 ay önce tam 14 gün hastalanamadım doktorada gittim hiç birşey yok tertemiz dedi sonra söktürücü kullandım rahatladım
Sulegorkem Alpiskomm hayır 1-2 bazen 5 gün olurdu ama hiç bu kadar olmamıştı 1 ay hastalandım sonra zaten hamile kaldım biz şu anda 9 haftalık hamileyim ben