Dilos35 aynı dert bende de var 7 aylık oğlum desteksiz uyumuyor kaynanamla yaşıyorum desteksiz uyumaya alıştırmam lazım yapamıyorum YouTube’da çok video izledim kendi kendine ağlayarak uykuya dalmasını sağlamanız lazım diyor yavaş yavaş alışır diyor benim iki ağlamada ağlatma da yatır deniliyor benim yapmam çok zor kısacası yapabilene helal olsun ..