Cansuu1 Merhaba kızlar bekarken de yılda 3-4 kere regl zamanı çok aşırı derece agrım oluyordu bel kasık baldırlar ve en son mıde bulantısıyla kusuyorum birden terleyıp birden üşüyorum. Evlenınce gecer dedıler gecmedı. Doğum yapınca gecer dedıler bu ay yıne aynı sekılde oldum dogum yapalı 7ay oluyor 3.regl. Doktor a bekarken gitmiştim herşey normaldi.. Böyle olan var mı
Sevgibostanc Cansuu1 benimde 7. Ayım şiddetli agrım oluyor bu ay ilaç aldım artık sebebini bilmiyorum 🤷♀️
SerpilAkbulut Cansuu1 canım ben de çok yaşıyordum bunu ki kızken sürekli iğne vurunurdum evlendim biraz azaldı doğum yaptım tekrar başladı bi kaç ay sonra en son artık kendimi sıcak tutmakta buldum çareyi ayağıma kat kat çorap terlik giyiyorum biraz rahatlıyor