Atesbocegi yavrusununannesii aa bizimde öyle ayrık yarim şanslı olur derler çok tatlı duruyor ama merak etme süt dişleri dökülünce alttan gelen dişler normal çıkıyormuş
SeherRonyaMelek yavrusununannesii benim kızımında öyleydi hatta bayağı açıktı arası ama yan dişler çıktıkça kapandı şuan çok az bir ayrıklık var . Sanırım köpek dişleri büyüdükçe oda kapanacak. Sizinkide düzelir muhtemelen
Hohomoromu yavrusununannesii benim kızımın da ayrıl dişleri düzeleceğini sanmıyorum süt disler buyuynce düşüp yenisi çıkacak bakalım onlarda ayrık olursa artık buyuynce çaresine bakilir
Zekimurendebizigorecekmi Atesbocegi Ayy evet kesinlikle çok tatlı ya 🧡☺️ Sırf dişlerini görebilmek için güldürüyorum zorla 🥴
BhrKrmn yavrusununannesii benim oglumunda öyle ama cok tatli duruyor😄🥰 ben acaba dudak bağımı var ondan mi acaba diye düşünmüştüm bir ara