Bugun ki bilgi kısmında bebeğiniz artık yenidogan dan cıktıgı için uyku düzeninin oluşması için artık geceleri uyandırmak zorunda değilsiniz diyor sizce uyandırmamalımıyım uyandırmazsam 4-5 saat kalkmıyor gece bunu da alarmı kaptıp uyumuşum bi kaç öyle denk geldi sizce de artık ıyandırmamalımıyım bebeğimi